Visning för lägenhet!!


Mina kära vänner.. Jag har blivit erbjuden en lägenhet :)

Jag är superglad, men vågar inte hoppas på för mycket! De sa att jag blivit erbjuden den, men man kan aldrig veta om man missförstått och kanske någon med mer poäng får den. Så jag ska titta på den på torsdag klockan 17.00 :)

Jag berättar mer när jag ringt till uthyrarna och fått konstaterat att den är min! Om jag nu vill ha den. Jag har sett en likadan lägenhet och den är superfin, men man vet aldrig hur det är med slitage och badrum och så vidare.

Tror inte den är så fin nu kanske för killen jag ringde till verkade förvirrad!

Jag: Hej, mitt namn är Sofie och jag har blivit erbjuden din lägenhet.
Killen: Ehhh.. Min lägenhet??..... Jahaaaa den på -vägen?

Hehe, så han verkar ha många lägenheter, eller? Vilket kanske innebär att han inte bryr sig så värst mycket om den. Aja, vi får se. Jag berättar mer efter visningen :D

Nu ska jag sätta igång med att leta igenom böckerna till vår B-uppsats. Måste leta efter vettiga teorier som vi kan bygga vår uppsats på!


Blomman jag fick i namnsdagpresent av min älskade mormor!


Kommentarer
Postat av: flytta hit shiihead !!

hoppas verkligen allt är underbart med lägenheten =) hehe hade verkligen varit underbat att ha dig i min närhet <3 sen kommer ju allt vara så mycket enklare också ...men men vi får helt enkelt se, ha inte för brottom =) kyss min pingla <3

2009-05-20 @ 05:52:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0