Vilken dag

Idag har jag varit så onyttig att jag nästan skämms. Inte onyttig i maten, jo kanske det med. Men jag talar om mitt beteende. Jag satt vid datorn hur länge som helst, tills jag gav mig själv datorförbud hehe. Sen lekte jag med Lillan, hoppade över hinder hehe och matade Shelly. Tog hand om de helt enkelt. Sen blev det lite Tyra Banks show. Den är bra. Jag älskar Tyra och dessutom är det alltid så dramatiska ämnen. Åt inte bra på hela dagen. Men till middagen lagade jag en gryta som jag testade för första gången. Den var inte helt dum, fast jag är inte helt såld på de där vegetariska grytbitarna, inte goda.. Men jag måste ju äta nåt! Ush, finns inga roliga alternativ i färdigmatsväg. Om man gillar quorn så är det okej, men vi alla är ju olika.

Nog om det. MIn dag har alltså varit sååå jäkla soft. Så nu är jag laddad till tusen att ta itu med projektarbetet! Eller borde vara... Hörs imorgonkväll när jag kommit hem från Malmooee. Blir plugg på skolan imorgon. Har massa negativa tankar nu så det är bäst jag sover så jag vaknar som en prinsessa imorgon.

Nighty!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0