Syrener



Som ni läsare kanske märkt så är söndag för mig:
Städa, plugga, Gossip girl!
Efter städningen är det alltid kul att piffa lite extra, så jag gick ut och
plockade syrener i vår trädgård.  Passar ju perfekt på mitt lila rum!
Nu kan jag sitta här och känna mig  fin i mitt fina rum medan jag pluggar *haha*. Håller på att läsa Den delade staden. Handlar om boendesegregation.

Imorgon hoppas jag att Linn kan ses,
känner att jag verkligen vill träffa henne - var för länge sedan!
När var det ens? Hmm.. För två veckor sen kanske??
Är också dösugen på ett par ljusa jeansleggins jag såg igår på Vero moda.
Ska prova de om hon kan ses och den där blommiga tunikan som jag
aldrig hann prova igår för vi hade så lite tid. Hoppas på lite shopping,
eftersom jag denna månad har  1200:- över! Shoppa för 500 och spara 700?
Imorgon är det nya pengar!

Ha en bra söndag!

Ps, visste ni att syren heter lilac på engelska? Ds

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Jag kan seees :D Ska bli så kul att träffa dig gumman, sant det var verkligen jätte längesen.. Vill också se om jag hittar något till i sommar ;)

2009-05-24 @ 17:15:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0