Stina-lee :)

En blogg jag gillar väldigt mycket är stinas - stinalee.se. Jo, jag tror alla har kollat in den, men om någon inte har det så skrev jag adressen haha. Hon är så  jordnära och naturlig. Har börjat uppskatta henne mer och mer. Känns lite kul nu när hon bor i Malmö och skriver om saker som jag känner igen mig i. Upptäckte att vi haft liknande helgupplevelser. Igår laddade hon upp en tråkig videoblogg haha. Den var inte tråkig men den handlade om.. typ inget alls. Som min, inte mkt att säga, men bättre med en tråkig video än ett tråkigt inlägg. Hon var skitrolig på videon, låg och käkade godis bara. Framför flera tusen läsare, hur coolt är inte det??

Idag hade hon varit på ikea och kollade på Gossip girl, precis som jag. Hon är en riktigt bra tjej verkar det som. Hon sa ju att hon skulle dra ihop ett gäng för fika, åh hade blivit skitglad om jag fick den chansen. Jag tänker inte leka nonchalant här, det är ju så, så jag skriver det. Jag gillar Stiiina :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0