Spaghetti!

Vilka matinlägg idag va? Står här och kokar spaghetti, ska snart börja på såsen som jag ska ha till - sojafärs med domliopastasås (är helt tokig i den! Extra kryddig ska det vá!). Det var väldigt trevligt att fika med Can. Vi lärde känna varann när vi gick på dubbeldejt med våra före detta pojkvän&flickvän när jag var typ 17 kanske. Och nu har vi båda träffat vårt livs kärlek hehe.

Nice. Vi var på Fenix och jag drack té. Skulle dricka kardemummaté men det fanns inget så jag tog något annat som inte var så himla gott. Han bjöd hem mig och Dilshad till honom och Excella, ska bli kalas :D Hon verkar vara så jättetrevlig o bra så det ska bli kul!! Kul att vi träffades faktiskt igen.. Gammal vänskap.

Aja, nu ska jag fortsätta med maten och sen kommer love snart, då blir det singstar och annat kul!

Ha en underbar lördag! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0