Solat =)

Har varit ute och solat nyss i trädgården - invigt min nya bikiniöverdel! Jag fick lite färg ser det ut som, finns en viss nyansskillnad innanför bh:n och shortsen. We'll see. Jag är så jädra vit så hade varit nice att öka brunheten liite innan man intar stranden. Får väl se om det blir något Åhus detta året, har inga vänner här omkring längre. Kanske blir med Peet om han är ledig från lumpen, annars om Linn är på besök. Annars blir det nog Lomma för min del, också jättefin strand utanför Malmö.

Igår var bussen som Dilshad kom med 45 minuter sen!! Förstår ni? Det var värsta kön vid Lund tydligen. Stackaren. Han skulle kommit kvart över sju och kom klockan åtta istället. Men bra att ha internet på luren i sådana situationer! Blev lite titt på talang och fika med föräldrarna. Alltid lika trevligt när han träffar dem, de tycker så mycket om honom verkligen. Det gör mormor&morfar också :) Och brorsan hehe. De träffas inte jätteofta, så det är jättekul när de väl ses och snackar. När jag flyttar ska jag ha inflyttningsfest med familjen, Dilshad och mormor&morfar.

Ska spela Sims med Oskar nu, har inte gjort det än. Och äta godis :p

Ha en bra lördag :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0