Snygg för att blogga?

Tjolahopp!!

Nu är middagen avklarad, här ser ni den!


Familjen och Oskar på kanten. Grillat till middag.


Och jordgubbar!! MUMS. Fan vad gott det är.

Jag läste ett inlägg på blogg.se:s startsida. Det var en tjej som påstod att man måste vara snygg för att få en framgångsrik blogg och att hon inte ville sätta ut bilder för att det tog bort vikten från texten. Jag läser ingen blogg, förutom mina kompisars, som är utan bilder. I bloggar som tillhör tjejer jag känner, kan jag klara mig utan bilder, för jag bryr mig om vad som händer i deras liv, men andra tjejers bloggar läser jag typ 50% för bildernas skull. Vad vore Stinalees blogg utan bilder? Jag älskar att se henne och hennes kläder, hon är sjukt vacker och inspirerar mig verkligen i klädstil! Till en viss del ;) Egoina hade inte heller varit speciellt rolig utan hennes bilder, inte heller Kenza exempelvis. Även mindre bloggar som jag råkat hitta, lägger upp mycket bilder. Det är en fin design och vackra foton som fångar mig, annars blir det bara att surfa vidare direkt. Men vad fasiken hade deras bloggar varit utan text? Ingenting. Bilderna kanske fångar mitt intresse, men texten behåller det. Som ordspråket brukar säga... Ett fint yttre fångar uppmärksamhet, men en fin insida behåller det!!!

Måste man vara snygg för att blogga?
Mitt slutgiltiga svar är: Man blir inte känd genom sin blogg enbart för att man är snygg, i så fall hade jag legat etta på blogglistan för faasiken ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0