Rött&trött

Im so damn tired! Jag behövde gå klockan två från skolan idag, för att skriva kontrakt som ni vet. Då skulle Elmi&Caroline göra klart det sista. Bara rätta till lite, sätta innehållsförteckning och sidnummer. Men det hade de inte gjort. Så ville de ses imorgon, vilket gjorde mig på dåligt humör eftersom det blir ingen picknick på grund av vädret och jag orkar inte åka 8 mil för att skriva en innehållsförteckning. Vi ska ju inte ens lämna in arbetet i skolan, utan maila in det. Det är så otroligt jobbigt för mig att ses halv tio i Malmö. Det innebär att jag måste gå upp halv sju, det tar en timme att mata Shelly. Imorse hade jag 20 min på mig att göra mig själv klar och jag hann inte äta någon frukost utan fick ta med mig mackor.

Dessutom sa Caroline tidigare ikväll att hon höll på att ändra massa i uppsatsen, så sa jag att jag kunde göra innehållsförteckningen och sen skicka in det, så slapp vi ses imorgon. Vad fanns kvar att göra då liksom? Men Elmi var så jädra tjatig om att vi måste ses så till slut beslutade de två att de skulle ses och göra allt. Whatever. Verkar inte som att man är speciellt litad på av dem och vet ni? Och. Jag orkar inte bry mig om uppsatsen längre och jag tänker inte åka så långt och gå igenom så mycket på morgonen för att göra något som tar max en timme. Om de inte tror jag kan så får de göra den själva. Caroline har ändå ändrat de flesta millimetrarna i arbetet redan, så det finns väl inte så mycket av mig kvar ändå..

Jag är irriterad, som ni märker och jag orkar inte bry mig om den här uppsatsen mer nu, så enkelt är det. Nej, inte ens för att ta sista taget. Jag spyr på den. Ursäkta mig.


PS. Jag går igenom en röd period nu också, vilket kan betyda att jag är tröttare och argare än vanligt :p. Vet ni vad min pojkvän sa? HAHA. Vi pratade om en tant som var sur, så sa han att det kan vara för att hon har mens. Så berättade han om en tjej på hans jobb som tydligen fått anfall en dag på en kollega på grund av en liten skitsak. Så säger han"Jag vet inte vad det är med er tjejer när ni har mens, det verkar som att ni blöder ut er identitet för fan". Hahaha, vet ni hur mycket jag skrattade? DS

Kommentarer
Postat av: jekyll and miss hyde

men skönt att du inte stack till skolan idag då =) synd med picknicken föresten men ja...så är det kära du =)



haha så du gillade min lilla kommentar så mycket =D haha antar väl att man kanske har en bra sida när man har den röda perioden =P hehe kyss love..hörs av senare =)

2009-05-28 @ 05:47:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0