Rinner på

Sitter här i datasalen i skolan. Röd dag, men ändå lika många studenter som vanligt typ hehe. Vilket inte är så många om ni hade varit på IMER. Här är väl en 30-40 studenter synliga kanske. Tydligen många som pluggar på en helgdag. Det går skitbra för oss! har kommit hur långt som helst. Jag skriver analysen, vilket är roligast hehe. har kommit upp i nio sidor redan, så känns lugnt. Carro skriver metod, urval och lite toeri och Elmi gör lite annat. Fråga mig inte *haha*. Jo historisk bakgrund.

Så det är toppen. Ska plugga till halv tre, sen blir det picknick med älskligen och seeen visning :D

Fan vad jag är sugen på en chokladboll, får se om jag köper en.... Hörs ikväll!


Love

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jo analyser brukar vara roliogast, men även jobbigast :) men det fixar du säker galant. haha elmi, vem han nu än är verkar vara lite hmm ja du fattar :P

2009-05-21 @ 17:52:28
Postat av: billigt café eller va det BiLLiGT café ??

det blev tydligen ingen chokladboll =D men jag hoppas det du käka va mycket godare...det va verkligen en god fika men fan sjukt billig !! en megastor "kanel"snäcka, och en annan stor...kaka....skitgod ! 2kaffe för ja..ynka 48kr ...det va verkligen cheap!..sen köpte jag en biskvi...5kr =D haha ja arlöv har väl allt antar jag ...



så du har visst inte mycket att förlora om du flyttar hit unge dam...kyss <3 och förlåt för att jag kom sent så det inte blev någon picknick..vilket va tveksamt i vilket fall för det va lite kyligt...ciao

2009-05-22 @ 14:11:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0