Rethosta

Jag har fått hosta och ont i halsen, aj aj! Kvällen var trevlig, kul att snacka med kusinerna. God mat, biffarna lyckades jiho :P ska sätta ut recept i min vegetariska blogg! Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgonbitti, men här kommer lite bilder från kvällen.
Och till dig, "anonym" som kommenterade att min videoblogg var tråkig: Varför läser du min blogg?? Den kommer inte handla om dig, It's not gonna bee about´yaa!


Broo, jag och Jennie, kusinen!


Muffins med vit samt vanlig choklad. Toppad med jordgubbar *mmmm*


Morfar, mormor och jag. Morfar kunde inte sluta hålla på med mormor, som ni ser på nästa bild:


Godnatt! Vi hörs imorgonkväll, för imorgon ska jag uuuut. Ut ur detta hus ;) Sleep tight alla sötisar!

Kommentarer
Postat av: Elena

Mysiga bilder! (:



Är du vegetarian?

2009-05-03 @ 14:32:12
URL: http://ellisono.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0