Pluggis

Jag känner mig nere nu. Ja jag lever. Haha, jag vet att mitt liv oftast syns i bloggen och nu har det inte synts mycket alls, men jag har kvar det *haha*. Söta Jessie :) Idag var jag i skolan ju, som ni vet, och pluggade. Vi bestämde fler frågor till enkäten och försökte få tag i lärare på de skolor som vi bestämde oss för.

Klockan är nu halv elva och jag är klar med enkäten, jag erbjöd mig nämligen att färdigställa den. Tycker det är kul att fixa på datorn ju, plus att jag gillar kontroll över grupparbete (6). Så de tror jag är snäll... men egentligen vill jag bara ha makt *mohahaha*. Jag hade tänkt mig en mysig fredagkväll, men det har fan bara varit mata Shelly och plugga. Jaja, får väl kolla på tv nu. Och sen har man gjort sig ovän med pojkvännen också. Fan. Har dåligt samvete för han tyckte jag hade en kass attityd och det gjorde att han inte ville gå ut med sin polare... Och jag som verkligen ville anstränga mig för att inte ha det. Och nu känner jag mig dålig.... Sacre.

Som ni hör är detta ingen bra kväll. Ska gå och blonda mitt hår lite nu hehe. Och sen vara lite social mot familjen. En kommentar till dig som skriver att min mat ser äcklig ut. Tror du verkligen att jag tar illa vid mig av det du skriver? Seriöst? Vem av oss äter likdelar, kokta mulen och ben (gelatin), döda djur, liv. I can go on forever. Även om min mat hade sett ut som att jag ätit och spytt upp den 5 gånger om hade jag hellre ätit den än den du äter.

Sooo long ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahha kommentaren till den som skrivit att din mat ser äcklig ut var klockren hahah. Den ser lika god ut som all annan mat plus att den är vegetarisk!

Haha jag känr igen mig med den dära makt grejen. Jag vill vara den som gör det mesta, håller koll på allt med mera med mera ochde tror att jag gör de för att jag e snäll men allting handlar om kontrollbehov :P

2009-05-10 @ 23:02:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0