Pissdag

Denna dag suger. Jag är på superdåligt humör, vi har försökt skriva ut och kopiera en evighet och det har inte funkat och när det väl funkade tog färgen i skrivaren slut. Man blir sååå trött. Så nu sitter vi här och ska försöka igen på en annan skrivare. Sen fick jag ett sms som gjorde mig påmind om en massa skit...som gjorde mig ledsen och arg.

Snart ska jag träffa jessie, hoppas bara jag kan glömma allt skit då och bli på bra humör. Sådanahär tider kan beskrivas med två ord:

SACRE BLEU.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fan vad pissigt!! I've been there, samma sak hände när vi skulle skriva ut våra enkäter, den ena skrivaren krånglade som fan så fick byta dator, när vi väl hade gjort det så tog papperna i den skrivaren slut och där fanns inga som man kunde fylla på, så fick stå i kö till vaktmästaren för att hämta nya kartonger att lägga vid skrivaren.. Blä på det. Hoppas det har löst sig för er nu iaf!!! Hoppas resten av din dag blir ljusare!!! Puss på dig

2009-05-11 @ 13:02:04
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0