Picknick i det gröna!

Vilken fantastisk dag det har varit idag! Har verkligen känts som balsam för själen :) Hade picknick vid en badplats med både gräsmatta, träd, klippor och en liten sandstrand med klippor. Helt sjukt skön dag av bara njutning - utan plugg eller något annat som upptog tankarna. Jag har sån góóó släkt! Alla har sina personligheter och de är sjukt olika! hehe men det är det som är charmen... Blandad kompott kan man verkligen säga!

Här är bilder, så jag låter de tala nu! :)








1. Jag och brorsan picknickar!
2. Kusinbarnet Oskar, inte del av den släkten, men eftersom han var hos oss i helgen hängde han med!
3. Min coola morfar!
4. fr.vänster: Mamma, brorsan, Oskar, kusinen Jennie och Pappa
5. Kusinen My ligger o solar
6. Jag&Jennie njöt på bryggan. Vattnet var k-a-l-l-t!
7. Jennie :)
8. Jennie&Henrik på bryggan
9. Brorsan med en Heineken. Riktigt sommarfoto :)
10. Fr vänster, My, mormor, mamma, jag, Jennie och Mys mamma, min moster - Carina :) Hmm alla har någin form av rosa utom jag, ser ni det? Komiskt! Mitt linne är limegrönt, men bilden blev så jäkla ljus.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0