På krigsstigen!

Dagen började med att jag vaknade av ett sms av min gruppmedlem som sa att hon hade synpunkter på vissa saker i enkäten och redan då blev jag arg. Sen läste jag hennes mail innan jag åt frukost och blev förbannad. Riktigt förbannad. Jag blev arg för att hon klagade på att jag borde ha en storlek större på en rubrik och ett mer mellanrum mellan några saker och så vidare. Jag tyckte det var petitesser och tog illa åt mig för att jag satt en hel jädra fredagskväll med skiten. Mamma var här när ag blev arg och ni känner inte min mor, men hon har en förmåga att alltid vara emot en. Så hon sa emot mig och jag blev ännu mer förbannad! Rikigt arg. Hatar när folk säger emot, speciellt när de inte ens försöker förstå mig!

Därför skickade jag sms till min pojkvän och han skrev att jag måste lugna mig, att visst är det irriterande men jag behöver inte vilja mörda någon haha. Jag lyssnar alltid på honom, så jag lugnade mig och skrev ett lugnt mail tillbaka. Så nu är jag hyfsat lugn, men det kan komma efterskalv :p

Funderar på att dra hem till mormor idag o sy på min klänning som jag köpte förra helgen. Vad händer för er??

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0