o-diciplin.




Klockan äro fem och det är fredagkväll. Jag är en riktig dålig student. Har ju ingen diciplin alls, blir förbannad på mig själv! Jag kom hem klockan halv två och skulle då börja sammanställa enkäterna, men har ännu inte börjat. Blir så arg att jag blir helt bubblig inombords. Hatar när jag gör sådär! Har spelat in massa kassa videobloggar som jag inte ens laddat upp - lönt Sofie, väldigt lönt!

Igår fick jag en jättefin duk av mamma som namnsdagspresent i förväg. Ljusgrå med mörka blommor - jättefin! Modern och stilren. Snällt mammi :) Har nyss varit och köpt godis till ikväll, ska grilla korv till middag och sen efter maten ska jag börja analysera mina enkäter från Mediegymnasiet samt Bryggeriet och då behövs godis, för det lär ta några timmar. Men det är kul jobb!!

Det är så jävla härligt väder, jag hoppas det håller i sig tills i helgen nu. Vad händer för er på en fredagkväll??

Sooo long ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0