Mysdag

Min dag i bilder :)



Har kunnat ta hand om mina flicks! Såhär ser det ut i vardagsrummet framför mig just nu. Lillan tuggar på grönsaker och Shelly sitter i det trähuset som ni ser på bild.


Myst med gifflar och IKEA-katalogen.  Såg inte så mycket jag ville ha, men en fin bokhylla till toaletten. Har en hörna där nämligen, där det nog får plats en liten hylla. Men iof kanske man måste ha tvättkorgen där... Sen ska jag i vart fall köpa ett laptopstöd som man sätter datorn på, för jag har alltid den i sängen och i knäet, vilket inte är bra för fläkten i datorn. Den kvävs.

Utom detta har jag ändrat min adress från och med 1:a augusti och som ni vet, beslutat vem jag ska rösta på i valet. Det är bra att ha det gjort. Har kanske liiite dåligt samvete att jag inte åkte till skolan. Elmi&Caroline hade tydligen hållt på ett tag. Men å andra sidan är de omständiga människor, jag hade säkert kunnat göra innehållsförteckningen på 30-40 minuter om jag fått..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0