Min favorit

Jag glömde visa min favoritbikini! Denna ska jag prova - från topshop ! :) Ska prova några olika och älsk - du ska vara smakråd ;)

Men får raka benen innan haha. Jag är så dålig på det, att komma till skott och göra det alltså. Väntar till det blir akut, vilket innebär att mina ben inte är speciellt lena just nu *hum*. Ursäkta mig, men det är så tråkigt och jobbigt att raka benen, dessutom blir de håriga så snabbt igen! Och man visar ju knappt dem. Nä, det får bli i sommar jag gör det oftare. Men men, om jag ska prova bikini ska jag inte stå och se ut som en grottmänniska! Räcker med att jag är blek i provhytten.


Kommentarer
Postat av: Elena

Fin!



Haha, jag är också dålig på att raka benen, jättetrist ju!

2009-05-13 @ 23:05:33
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: jessie

hahaha man måste ju samla på sig lite päls på benen för att klara vintern och hösten.

Det vet ju alla.

Sen när sommaren kommer så rakas pälsen bort hihi



Sjukt snygg bekini kommer säker bli riktigt snygg på dig.



Puss på dig

2009-05-14 @ 21:21:26
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: tini wini string bikini

hihihi jag är nog den som är värst med att raka mina ben..rätt konstigt..lite gayigt att raka de när man är kille =P hehe ja men jag tycker du ska testa den och väldigt snart !! ska bli ett sant nöje att se dig ta på dig den...grrr ;)



kul KUL att träffa dig idag förresten =) hehe kyss <3

2009-05-14 @ 22:11:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0