Lägenheten :)

Åh, nu är ni säkert spända på att höra om lägenheten? Jag ska ringa och säga att jag vill ha den! :) Den var supermysig och köket var väldigt fint med träluckor och "träplastgolv", alltså laminat som liknar trä i både golv och hall. Toaletten var väldigt rymlig, så man kan nog få plats med en liten byrå där att ha handdukar etc. i. Göttans. Lägenheten är på 41 m².

Den var inte så fin nu kanske - skitig och inredning ska vi inte ens tala om. Den bestod av lite möbler de slängt in på måfå. Jag hade inte kunnat sova där en natt ens! Men när deras möbler är borta och det är städat och skrubbat så kommer det att vara en asfin lägenhet :) Han som visade var dock trevlig, han erkände själv att det såg katastrof ut. Ja, han använde det ordet. Det var tydligen hans vän som sov där nu och han sa att de skulle städa och sådär förstås, det måste de ju. Ska i alla fall fråga fastighetsägarna om de målar om, eftersom det var ganska fläckigt på vissa ställen på väggen i köket och så, på grund av rökning troligtvis.

Nu har jag ju fått det att se ut som att den såg förjävlig ut, det gjorde den på sätt och vis, men bara grejjerna är borta och den är städad och kanske nymålad kommer den vara jättefin! Balkongen är superstor!

Berättar mer sen, ska ringa dem på måndag och säga att jag vill ha den. Hoppas jag får den!! Men enligt han som visade så är det bara jag ringt honom hittills, så kanske bara jag som fått erbjudande?

Jag är spänd!! Balkongen kommer vara såå jävla mysig!

Plugget idag gick också skitbra! Skrev väldigt mycket, ska fortsätta imorgon. Det blev ingen chokladboll hehe, som jag skrev att jag ville ha innan idag. Ibland får man hålla på sig. Efter skolan så var jag med Dilshad i Arlöv och fikade för en väldigt billig peng! Vi picknickade inte på grund av lite kylig vind, utan körde runt lite och tittade istället. Vi träffade bland annat på vår lilla "loveangel" på gatan när vi skulle ta ut pengar. Ni vet en sådan ängel som skjuter amorspilar? Det är Petrit det! Det var nämligen han som bjöd in alla kontakter på sin msn samtidigt och jag och Dilshad började snacka och resten är historia (A). Ödet rakt igenom, med lite hjälp av Petrit.

Nu ska jag sova, jag kommer säkert att blogga imorgon i skolan! Om jag har något vettigt att säga. Brukar jag ha det?.... Hmm, nej, så det blir nog en blogg trots allt!!



Dagens roliga historia.
Jag går på bussen när jag ska hem och säger: Hejdå!
Hmm.. och sen börjar jag skratta och busschauffören säger:
"Ja, så kan det gå ibland!"

Kommentarer
Postat av: Elena

Roligt att du har hittat en lägenhet!



Jag ska också flytta. (:

2009-05-21 @ 23:07:07
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du får den! :D Lägenheten lir säker jättefin med hjälp av din hand :) Och balkong är ju ett måste på sommaren!

2009-05-23 @ 18:08:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0