Kontrakt klart!

Hej vänner!!
Just nu sitter jag på Arlövs biliotkek och har skrivit klart loggboken för B-uppsatsen. Jag sitter här därför att jag skrev på kontrakt tidigare och ska träffa love sen, därför passade jag på att sitta här och skriva loggbok, vilket jag inte gjort tidigare.

Att skriva kontrakt var spännande :D Hon var väldigt trevlig och jag fick en fet pärm med allt man kan tänka sig undra över, nummer att ringa, tvättstuga, målning, hemförsäkring, städtips - ja allt bra! :) Känns skitkul!! Fick parkeringsplats också. Den gatan jag ska bo på heter Rapsvägen.. Finns det något mer Sofie? :) Med tanke på att jag älskar rapsfält! hihi.

Biblioteket här är nice. Litet, men luftigt, fint och tyst. Några pågar som sitter och pratar tyst mittemot hehe. Jag känner på mig att detta kommer bli superbra! Ska måla lägenheten antagligen precis när jag flyttat in.. Toppen att flytta i augusti också, då kan jag åka till stranden med älskling lättare och med Linn. Ha sena pratkvällar på balkongen :D

Inlämning för uppsatsen imorgon ja. Jag tror inte det blir så jävla bra, men helt okej... jag är väl halvnöjd med de delar jag gjort. Men nöjd med tanke på tidspressen. 25 sidor.. Aja, får väl se. Sen blir det picknick med klassen klockan tolv imorgon :D Kommer bli askul! Bara det är fint väder. Hade varit kul om någon haft kubb... jag har, men orka ta med det 8 mil haha. Noo I dont think so. Vi hittar säkert något att roa oss med.

Nu har jag 10 min kvar på min tid här, ska läsa mina favoritbloggar o sen vänta på love. Måste äta något, är svinhungirg!! Hörs sen mina gullungar!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Sofie! :)

2009-05-28 @ 19:50:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0