Jason Diakité

Nu är klockan halv tolv och jag ska sova! Imorgon blir det ju Latinskolan som jag sa, och jag ska testa en ny taktik på min sötriga gruppmedlem. Så fort han säger något dumt eller korkat eller taskigt så ska jag ignorera honom, alltså inte svara, inte le, inte bli arg.

Vet ni något annat tips? Jag återkommer med resultat! Kan vara bra till en dag då ni får någon som gillar att irritera er efter er.

Blir även en träff med min kära pojkvän imorgon. Känns som jag behöver det - ladda upp mina batterier så jag klarar mig till helgen :p

Såg ni förresten Roomservice innan ikväll med Timbuk? Han är en överhärlig person. Fri tänkare, går sin egen väg, sjukt smarta åsikter och otroligt talangfull, tydligen på att bygga och inreda också! Sofie diggar stort! För det är lite så jag är...aa kanske inte byggare då, är inte konstnärlig alls, men dock. Upptäckte att det i mina favoritskor står independent thinker... i botten.  Han visar att man kan vara så som jag vill vara utan att skämmas, bara för att andra kanske inte alltid har insett de sakerna man själv har.. hehe. Han är en bra förebild :)

Sov underbart alla ni!


Timbuk på Magazinet, K-stad den 3 mars 2007!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Njaa, det är inte meningen att alla ska vara utklädda :P Det är bara de som studerar på Chalmers (teknisk högskola) som varje år "bygger" den här paraden och skojjar om t ex sånt som har hänt under året.

2009-05-14 @ 13:43:46
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Jessie

gött snack sofie, det bästa man kan göra är att verka oberörd när folk håller på att dumma sig.

Det kommer att lösa sig, gå din egen väg.



Hoppas du får mysigt med din Love imorgon/idag?



KRaMMMis

2009-05-14 @ 21:19:29
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Elena

Vad handlar din b-uppsats om? Jag är precis klar med min, men nu är det redovisning, metodtenta och grupparbete kvar. Suck! ):

2009-05-14 @ 23:01:07
URL: http://ellisono.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0