Indian dreams

Kolla in kläderna från indiska, gud vad fina! Varför går man inte in där oftare när man ska shoppa? Tyvärr är de flesta plaggen lite dyra för en students plånbok, men alla ni andra - shoppa loss!

Jag ska i alla fall drömma om dessa skönheter.. Så Sofie att det finns inte :) Kjolen har jag dock råd med, så kanske det blir till att köpa den?

Klänning
349:-
Klänning
 399:-                                                                              
Topp
249:-
Kofta
349:-
 Kjol
199:-
Halsband
79,50:-

Till hemmet finns också en massa fint!! Men det är kanske fler medvetna om..

Tillbringare 
Denna fina kannan blir din för 129:- och den ska jag köpa om jag får lägenhet! Supersomrig och fin!
Vas 
99:-
Lykta
279:-


Till Indiskas hemsida!

Sov gott alla!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0