Hejhopp!

Nu är jag hemma och har ätit en såå god middag, kolla på min vegetariska blogg om ni vill äta en god vegetarisk, mordfri måltid :p Nej jag ska inte säga så till er kära vänner. NI får göra som ni vill, men den middagen är supergod!


Idag har jag pluggat med gruppen, som ni vet. Vi satt på orkanen, Malmö högskolas bibliotek och snackade. Kom fram till en del. Vi ska kretsa uppsatsen kring stigmatisering och har tagit hjälp av en del böcker som behandlar det, samt Rosengård. Sen ska vi komma på några underämnen att kretsa det kring också. Imorgon blir det till att läsa hemma, var för sig och sen på torsdag ska vi börja skriva lite och förhoppningsvis kunna skriva ihop enkäten. Känns som vi har kommit långt, gruppen fungerar bra. En bra sak är att vi känner varann och därför kan vara mer ärliga och det underlättar! Hoppas på att det blir lyckat :) Ska ta en bild på oss, lovar! Ni måste ju se min grupp juueee ;)

Nu är det snart Uggly betty, yeaajj :)


XoXo


Kommentarer
Postat av: blää..

uhhh ser så äcklig ut. hur kan man äta det!!

2009-05-08 @ 15:06:44
Postat av: blää

fyy fan

2009-05-08 @ 15:08:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0