Grattis mamma!

Min pojkvän får mig att skratta :D Han skrev kommentarer till mina senaste blogginlägg så skrev han att han drömde inatt att shelly öppnade munnen och mini-shellys sprang ut hahaha. 5 stycken minishellys. Hon var gravid och födde genom munnen. Fan vad gullig dröm, men du måste göra Shelly också till freak. Alla dina drömmar innehåller monster och varulvar och sjuka alien-grejjor. När du drömmer om mig är jag säkert king-kong som ska äta upp dig el nåt ;)

Kul kul. Idag fyller mammi år, måste göra en födelsedagsbild till henne som jag gjort till alla andra födelsedagsgrisar!




Nu blir det till att gå ner och hjälpa henne i köket och tänka på att jag har världens bästa pojkvän :) Han vill så gärna att jag ska göra en catwalk igen hihi, så söt. Det ska jag nog kunna göra när jag köpt något nytt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0