Grattis Norge!

Det var väl roligt att Norge vann så överlägset! Och dessutom på deras nationaldag :) Ja, för det slutade ju klockan 00.00 så det blev ju på deras nationaldag!! Sverige kom väl 19 eller 20, eller vad var det? Naw.. Men men, så kan det gå. Är glad för Norges skull iaf. O Brad Pitt-kopian enligt Dilshad. Lite lik var han allt?

Singstar var skitkul, schlager! Helt otroligt att jag kunde texterna så bra. Jag gillar inte den typen av musik att lyssna på, men texterna har fanimej satt sig hehe. Det var roligt att sjunga dem också. Megakul! Och jättemysigt of course. Jag dansade och sjöng så jag blev helt slut haha. Sen blev det lite sent för älsks klocka på mobilen gick 4 minuter för sakta så vi blev lite väl sena när vi skulle köra till bussen. Jag skulle nämligen lämna honom 3 mil ifrån mig, eftersom det inte gick några bussar här i denna byn, så vi kom dit två minuter innan bussen skulle avgå! Oj oj.


Såhär kan det se ut :p


Kommentarer
Postat av: singstar freak 2 <3

haha du ser nog fan ta mig allt artistaktig av dig =D inte tänkt o gå med på nästa melodifestival ?



hehe ne nu ska jag sova...sleep tight hun...<3

2009-05-17 @ 22:33:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0