Gossip girl!

Vilket fullproppat avsnitt! Serena var lite oschysst kan man tycka, att ordna en fest för sin egen skull mer än för födelsedagsbarnet Jenny.. Men det fick hon tillbaka med råge!

Jag tycker så synd om Chuck! Han vill ha Blair, man märker hur kär han är i henne... men hon är tillbaka hos Nate. Vad tror ni?? Jag tror att hon försöker komma över Chuck som hon innerst inne är förälskad i fortfarande. När ska det bli Chuck och Blair är den eviga frågan. Vad skulle GG vara utan den frågan?

Och att det just kunde vara Lilly&Rufus bortadopterade son som skrev beundrarbrev till Dan! Ödet eller ödet? Nu tror adoptivföräldrarna att sonen vet, hur ska detta sluta? Han kommer säkert att uppsöka sina biologiska föräldrar (Lilly&Rufus), behövs ju lite mer drama i den familjen :p

Jag älskar Dorota, Blairs hemhjälp, så här avslutar jag med en bild av henne och Blair. Är hon inte bara fööör gó?



XoXo ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0