Godaste drinken!

Nej inte godare än orgasm, men lätt den godaste sommardrinken!
SUPER HON MITT I VECKAN??? Nej, vänner. Min bror ska ut på 3:3 idag så han blandade drinken.



Twisterdrink!
Ett drinkglas
Valfri mängd vodka (5 cl blir bra!)
Sprite
En twisterglass





Blanda allt och njuuut. Det är en dyr drink också, för en glass kostar ju 10 spänn... Plus vodkan då. Men kanske en lyx drink? Går bra om man bara ska ha en och inte om man ska supa!


Såhär ser han ut idag. Temat är "all but clothes" så han har knåpat ihop en riddardräkt av kartong, tyg och svärd av ölburkar. Haha. Jag hoppas tjejerna inte har tolkat det som att de ska komma nakna. Eller ja, det är ju kanske tur för brorsan då. Tror inte det är något som han oroar sig för haha. Vi får väl höra imorgon vad de andra var utklädda till!


Kommentarer
Postat av: jessie

åhhh gud va god den drinken verkade vara.

Blev riktigt frestad.



Hoppas din bror hade skoj, väldigt snygg kostym :)

2009-05-21 @ 11:49:12
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: hehe skoj =D

hade vatt kul om man gått på sån 3:3 när man va yngre..nu verkar det som att den tiden är förbi...aja jag visste inte ens va det va förrens du sa det till mig...



men men vissa har kul o andra har mindre kul...ska snart sola...antar att det är de roliga jag får för idag ..hehe hoppas han hade kul då iallafall..



kyss <3

2009-05-22 @ 14:04:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0