Drömmar

Vad fint livet är nu. Sitter vid kökdbordet nyduschad, nyrakade, lena ben och noppade ögonbryn (de har sett förskräckliga ut i en vecka). Det doftar drömmar. Bokstavligt talat. Jag har bakat chokladdrömmar. Hoppas de blev bra för jag behövde ha de tio minuter mer i ugnen än vad det stod på receptet. Ikväll kommer bli helmysigt med Dilshad.

Dricker lite kaffe nu och har en massa papper utspridda över köksbordet; ska ta itu med enkäterna igen! Denna gång ska jag titta på hur de olika stadsdelarnas invånare tyckte. Skiljer de sig åt? Det får vi se! Sen när vi fått fram resultat ska jag självklart publicera det här i bloggen! Det är ju ändå min B-uppsats, right? Vi ska i dagarna få reda på betyg för metodkursen, hoppas det gick bra! Jag vill ha VG, tycker jag förtjänar det på den tentan!

Om någon timme ska jag köra in till stan och träffa en gammal kompis någon stund, och sen blir det hem igen och göra det lite mys för kvällen. Ska ta på mig Dilshads favorittröja också :)



Detta är hans favvotröja :) En kortärmad stickad marinblårandig tröja. Jag gillar den också, men blir inte att jag använder den knappt eftersom man ofta inte kan ha kortärmad och ser konstigt ut att ha kofta ovanpå en stickad tröja. Eller det gör det kanske inte? Vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: singstar freak <3

heeej ! det va verkligen kul igår din mes =D sjöng singstar, åt popcorn, mös, aah allt ! det va verkligen underbart hjärtat...men måste fan säga att du verkligen vann ööööverlägset på singstar!! meeen meeen vi får väl se nästa gång shiihead ! du tror du kommer att vinna men jag kom ju fan på vad jag gjorde för fel, tack vare att du spelade upp vår låt igen så man kunde lyssna, och my fucking god!! jag hördes ju som Schaisse ! jag hade ju förfan micen aaallt för nära min mun så det brusade som fan....mohahaha du är förlorad nästa gång min dröm....läste du !! FÖRLORAD !! HAA HAA HAHA HAA !!!



synd att jag ej fick käka din kaka...well what a hell...next time och denna gången ska du göra en sucsessful cake ...capish ! ciao <3

2009-05-17 @ 19:04:30
Postat av: ps.

ps....jag älskar verkligen den tröjan foortfarande, du är så jävla vacker i den !! Muah <3

2009-05-17 @ 19:05:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0