Dream..

Detta resultat fick jag på ett quiz jag gjorde på facebook. One can allways dream....

Du är tjejjen som snackar kompisarna genom alla problem (ofta kan du avrunda pepptalket med en otrolig "tröst-ätartårta"). Får du själv problem delar du med dig av dem först efter du själv löst dem. Du hittar lätt rätt samtalsämne för stunden och fungerar det inte kan man ju alltid prata om strumpfyllda sandaler eller månförmörkelser. Vännerna älskar och avgudar dig. Din vilja tar dig långt. Killarna i din omgivning förälskar sig i dig utan att du vet om det. Allt sedan en blinddate på Muggen kilar du numer stadigt med en lika pratglad mäklare. Du klär dig i paljettvästar i guld och sätter upp håret med fågelfjädrar, vilket blir en egen och klockren stil.

Haha vänner älskar och avgudar dig och hugger dig i ryggen och sviker dig kanske det skulle stå? Nej, nu är jag negativ. Jag har faktiskt några tjejer som jag har börjat umgås med lite smått. Så lite omtyckt borde jag väl vara.. Eller jag vet inte. Men killarna i min omgivning förälskar sig i mig? Ja, om jag ska berätta en hemlighet så var det många som gjorde det i gymnasiet hihi. Jag kallades "vår egen hjärtekrossare" av en ledare när jag var med i en integrationsgrupp. Haha aww.. Klart man blev smickrad över att killarna från introduktionskursen stod på kö, köpte fina presenter när jag fyllde år och försökte charma mig haha. Fascinerade över de svenska tjejerna antagligen. Var en del andra killar som sa att de var kära i mig.. Dock inte de som jag själv ville ha, är det alltid så?? Inte för att de jag ville ha inte ville ha mig, det vet jag inget om för jag vågade aldrig berätta för någon att jag gillade dem. Jag väntade på att de skulle komma, väntade förgäves haha. Den uppmärksamheten har definitivt försvunnit!! Blir det så efter gymnasiet? Jag menar, raggar killar på högskolan överhuvudtaget? Känns inte så. Inte heller killar på stan eller nåt. Okej, Dilshad är kanske glad över att jag inte får massa kärleksbrev och busvisslingar haha. Är nog aldrig någon på högskolan som raggat på mig, förutom när jag blev inspanad av ett gäng kinesiska utbytesstudenter och jag pratade med älskling i telefon och sa det och han svarade:


Vaddå, kollar de SNETT?



 










Kommentarer
Postat av: Josie

I allmän kurs ingår svenska, engelska, matte, samhällskunskap, naturkunskap och religionskunskap. Alla obligatoriska ämnen. (:



Jo, det är sant. Jag har rätt usel disciplin också, så det är rätt svårt att få något gjort.



Lycka till med böckerna då! (;



Ha det bra!

2009-05-06 @ 13:25:22
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Jessie

jaså sofie, du är en liten Hjärtekrossare.

killarna charmas av ditt fina leende och din härliga personlighet.

dom kan helt enkelt inte låta bli.



KRAM PÅ DIG SÖTNOS (råkade först skriva SÖTMOS hahaha det lät rätt roligt.)





2009-05-07 @ 12:05:44
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0