Bästa sommaren!

När jag kom in till Bistro stod alla runt baren och jag möttes av Bobans "HÄR KOMMER SOFIIIIIIIIIE!!" med applåd haha. Och alla vände sig mot mig. Där kände man sig som en stjärna :D Min chef, han gillar mig! Och jag gillar honom :D Det fanns några gamla ansikten, bland annat två av kockarna, två servitriser och Siimon :) Sen en tjej som ska börja servera där som jag umgicks med i typ nian och ettan på gymnasiet. Lite kul. Men vi har dock inte pratat sen dess när vi har sett varann och så, så jag vet inte hur bra kontakt vi kommer få.

Jag känner på mig att det kommer bli en supersommar :D Skitroligt att jobba, när jag är ledig så är jag LEDIG, inga saker som måste tänkas på i läxväg eller böcker som man borde läsa. Bara singstar, blogg och sånt roligt :D

Fan vilken underbar sommar detta kommer bli :D Och några av er ska spendera den med mig :D Jag ska helt enkelt göra detta till den bästa sommaren EVER. En utmaning till mig själv :D

Okej? Minns detta så kör vi en backup i augusti med hur det har gått haha. Vilka hänger med mig i min utmaning?



Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, jag längtar som tusan tills jag får sommarlov, men det är två dagar kvar och en tenta och en oponering. Så det är bara att kämpa på. Hur mår ditt marsvin föressten? ): Har inte läst din blogg på ett tag då jag har haft fullt upp!



Kram!

2009-05-26 @ 19:28:39
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: linnzii

jag antar utmaningen;) vem är hon tjejen du menar som du umgicks lite med då?:P Nyfiken i en strut som vanligt hehe;)

2009-05-26 @ 20:33:15
Postat av: Jessie

räkna med mig :)

2009-05-26 @ 22:31:34
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är villig att skriva under på det, det ska bli så himla härligt! Det ser vi till, visst? Vilken härlig blogg du har förresten - du verkar så självgående. Me like

2009-05-28 @ 21:13:11
URL: http://juliapysslar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0