Älska

Min pojkvän är bäst därför att...

... han minns små saker jag säger
... han ser saker, som exempel att jag bär ett annorlunda armband än jag brukar
... han får mig att känna mig avslappnad även i stressade perioder
.... han erbjuder sig alltid att betala (även om jag ibland måste slåss för att lämna mitt kort först till kassörskan!)
.... om jag inte gillar maten jag beställt erbjuder han sig alltid att byta med mig, eller om det är pizza att ta halva var.

.. Det är kärlek :)




Om nio veckor kommer vi att bo 3 minuter från varandra. Jag kan inte fatta det. Det kommer vara så jävla underbart. Inte en timme, utan tre minuter! :D

Kommentarer
Postat av: älskling =$

aaaw söötnos =$ visste inte om att jag var så kärleksfull av mig =$ det ända jag vill ju är att få dig till att trivad älskling, vill inte att du ska känna att det är något konstigt, obehag, stress, dålig ekonomi...allt...vill att du ska må bra sötnos =) älskar dig väldigt mycket <3

2009-05-28 @ 05:51:45
Postat av: Jessie

ni verkar ha ett riktigt mysigt förhållande och han verkar vara en riktig drömprins :)

håll hårt i honom eller det kanske är han som ska hålla hårt i dig ;)

gött att bo nära, då sover man kanske mindre i sin egen säng ;)



Jag hade lätt kunnat känna så som du säger angående mitt jobb lösa liv om jag bara hade haft någon inkomst men korkad som jag är så gick jag inte med i a-kassa så det jag har nu är semester ersättning och tillbaka på skatten sen så är jag fattig.

Klart det är skönt att vara ledig och kunna umgås med vänner och familj hur mycket som helst men det hade varit ännu skönare om jag hade haft något att gå tillbaka till.

Men det löser sig nog snart får jag hoppas.



KRAM på dig din underbaring

2009-05-28 @ 10:02:56
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0