Aldrig mer Halens

Jag vill utfärda en varning till er som inte redan varit med om det.

Jag tänker aldrig mer beställa från haléns. Never again. Varför? Jo för att jag fick betala 55:- i frakt för att få bikinin, 55:- i frakt när jag bytte toppen och 55:- i frakt när jag sedan skickade tillbaka allt eftersom varken storlek 32/34 eller 36/38 passade. Kan jag hjälpa det? Jag bara undrar. Jag mätte mig och enligt mätningen skulle jag ha 32/34. Är det verkligen då MITT fel att den inte passade??

Nu har jag alltså en faktura på 184:- för tre frakter och fakturaavgift. Och vad har jag fått? Inget förutom en ångest.

aldrig mer Halens, det är en sak som är säker.

Aldrig mer postorder över huvudtaget. Om man ska shoppa på h&m så kan man vänta till plaggen når butik, för det blir aldrig rätt!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

buuu för dålig nätshopping.



Jag har faktiskt bloggar idag :) fast det är fint väder.



jag arlöv låter toppen, 5 tummar upp.



jag tycker inte du ska bry dig om valkar och liknande, folk kollar väll inte så noga, alla får lite valkar tex när man sitter upp så valkar sig magen oavsätt hur sjukt smal man är.

huvudsaken är att du själv gillar din kropp, jag tycker inte det är något fel på den. du är ju lång och smal och söt.

het som smet helt enkelt. :)

2009-05-26 @ 14:35:32
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: suckeer !!

det absolut roligaste är också att ingen verkar lära sig utav de misstaget =D hahaha ändå köper dom med tanken att "det kanske ändå passar" jaja lycka till allesammans =) hehe puss tönt...<3

2009-05-26 @ 15:25:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0