18 grader imorgon? :)

Hellow. Vad har hänt sen sist jag bloggade? Jag har pluggat lite, slutade vid 20.00. Det är en sådan magisk tidsgräns där. Efter åtta - inget plugg. Min egentliga gräns går vid 16.00 men då jag har mycket att göra går den vid 20.00.

Dock. Inget spännande har hänt sedan dess. Shelly har ätit en massa *glad*. Peet ringde mig faktiskt och frågade om vi skulle hitta på nåt imorgon - kul! Men det kan jag ju tyvärr inte.. Men i början av juni är han ledig en hel vecka så det blir kalas för då kan vi ses! För er som inte vet så ligger han i lumpen. Är klar med uppsatsen då också. Ska iofs opponera på en annan grupps uppsats den 4:e, men sen borde jag vara ledig! *sommarlov*. Jättekul att han ringde, blir så glad när vänner tar intiativ att fråga om vi ska hitta på något.

Imorgon är det plugg hela dagen, sen blir det förhoppningsvis en liten picknick med honey innan visningen klockan fem! Får väl se hur smärtfritt plugget går helt enkelt hehe. Jaa, vi hörs inte förrän denna tid imorgonkväll ser det ut som.

Imorgon ska det även bli 18 grader här i Skåne ryktas det, så imorgon blir det en snygg våroutfit!! Har inte riktigt bestämt vad, men antingen korta byxor eller kjol.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0