zzz..

Jag somnade nyss när jag läste... jag var så trött så tänkte jag att jag skulle lägga mig lite på kudden och zzz... vet ej hur länge jag sov... 5, 10 minuter kanske.. 20. Who knows :p Nu ska jag fortsätta plugga, har flyttat ner i köket så jag inte ska somna haha.

det är ju booring. dum jag e. jag vet att jag valt imer själv, men vissa ämnen är verkligen verkligen tråkiga.. Som att göra värsta grupparbetet om södra europas immigration när man inte ens får betyg. DET mina vänner, är TRADIGT!

Jaja, nu ska jag sluta tjöta. Var i stan innan idag en stund och köpte kakor med oss hem. Värst fetto-biskvin. Den var inte go jag lovar, ni får se bild sen!

Puss, nu måste jag fortsätta. Jag hör av mig ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nej bara hemmafest :) de gick väl vid halv 4 nångång =) Klänningen är 92% bommull och 8 % elastan.. så nä inte alls slirkigt.. bara lite stretch, men de måste där ju vara :)

2009-03-07 @ 16:14:20
URL: http://beciell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0