Yeajjj / Fan

Vad är detta för rubrik?? Jo, en del av denna dag känns jippiiii och en del känns sacre bleu.

Gissa vad som känns sacre bleuuu? Jo, jag fick reda på mitt betyg på tentan. G-C. Aaah, är verkligen besviken. Jag ansträngde mig ju sååå mycket och det kändes asbra. Vi ska ha tentagenomgång denna vecka, jag var 2 poäng från VG vilket är ganska mycket så jag kan nog tyvärr inte komma upp i det.. Men iaf förstå vad jag gjorde fel. Spec. på fråga 2, där man skulle hitta citat från litteraturen som beskrev vissa begrepp. Det kändes som jag hittade jättebra citat som verkligen förklarade begreppen, så vad gjorde jag fel?? Det är det som ska bli intressant att få reda på. Kanske imorgon? Fan. Fattar inte varför jag halkat ner? Innan fick jag alltid 13-14 och nu har jag fått 10 poäng två gånger i rad. Why? Helt obegripligt!

Dagen har iaf varit väldigt rolig, träffade gruppen vid tolv och satt och snackade en massa. Jättekul :) Kändes som att vara med kompisar och inte klasskamrater. Vi arbetade lite också såklart :p Så jag ska gå igenom det lite till innan imorgon då vi har redovisning. Ska kunna det utantill och vara självsäker!! Väldigt kul disskusioner hade vi idag om sanningens ögonblick och lite annat. Nu till det roliga: jag är bjuden på Ivanas födelsedagstjejfest på lördag :D Känner mig superglad. Vi ska gå ut sen också, kanske till Buddha bar i Malmö. Ska nog bli supertrevligt!! Får se om hon bjudit de andra tjejerna i klassen sen också eller om det bara är jag och Senida hihi. Och Adisa kommer också dit, hon slutade för någon månad sen, så ska bli kul att träffa henne.

Suuperkul så det där G:et känns helt ok helt plötsligt :p

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0