Know me little better!

Tio första

Första bästa kompis: Lisa :) Hmm måste varit när jag var typ 4!
Första bil: Min pärla, huyndai accent

Första kärlek: På dagis det med haha.
Första husdjur: Emil, en katt. En aggressiv katt.

Första semester:  Utlands så var det Turkiet med hela släkten när jag var 10!
Första jobb: Extrajobb på mammas jobb, annars Bistro.

Första köpta skiva: Jag fick absolute dance 12 minns jag. Tror det var första.
Första riktiga kärlek: Min älskade pojkvän.

Första piercing: Har bara i öronen
Första konsert: Enrique Iglesias *yeaa*. I åttan!


Nio senaste
:

Senaste alkoholdrycken: En orgasm som var såå jädra god.

Senaste bilfärd:  För 3 timmar sen med älskling

Senaste filmen du såg: Måste ha varit den där kassa.. A cup of love.
Senaste ringda telefonsamtal: Till chefen!
Senaste bubbelbadet: Under förra tentan minns jag :) som avslappning på kvällen.
Senaste spelade cd: En som brorsan hade haft i min bil- Drop kick murphys.
Senaste kyss: 3 timmar sen av min kära kille!
Senaste gången du grät: I förrgår var det.
Senaste måltiden: Pizza med oliver, soltorkade tomater, pesto, mozarella osv.


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Aa

Badat naken utomhus: När jag var liten isåfall. Mkt liten!

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, det blev jag i Dilshad :)
Fastnat med blicken i någons urringning?: Många gånger! Nyfiken på vad som finns där inne :p Nästan som när någon har gylfen öppen eller en fläck på kinden!

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Hm.. kanske en vän men inte en kille

Tagit springnota: Nej för fan. Jag är en ordentlig flicka!

Busringt till någon: Hmm. ja haha. Jag och Linn brukade beställa sådanadära roliga busringningar och ringa till vissa personer. Det var kul haha.


Sju saker du har på dig:

1. T-shirt med "stor i käften"

2. Trosor

3. Täcke

4. Armband

5. Hår

6. Datorn

7. Hudlotion


Sådärja ;) Inte det lättaste!


Sex saker du gjort idag:

1. Pluggat

2. Lagat en bra måltid

3. Skrattat

4. Badat mitt marsvin

5. Bloggat

6. Fikat med mitt hjärta


Fem favoritsaker utan rangordning:

Materiella?? Såfall;

1. mobil

2. dator

3. tända ljus

4. filt

5. VOLUMASTER!! ;)


Fyra personer du kan berätta allt för:

Är inte en sådan person som berättar allt. Isåfall är nog min pojkvän den enda. Jag är inte så öppen av mig när det gäller det innersta.


Tre val:

Blått eller rött? Rött

Sommar eller vinter? SOMMAR

Choklad eller chips? Choklad *mmm*


Två saker att göra innan du dör:

1. Resa tillbaka till Porto Katsiki (vårt smultronställe i Grekland)
2. Få barnbarn


En sak du ångrar
:
Hmm.. Jag anser att jag lärt mig av mina misstag.. Men isåfall skulle det kanske vara att jag slösade en stor del av min ungdom i ett förhållande som inte var bra. Man ska aldrig vara i ett förhållande som man inte är säker på, eller vet att det inte är det rätta för en själv.. Jag missade en hel del av festande och upplevelser. Men men, något gott har kommit ur det ju. Det kommer nåt gott från allt.


Kommentarer
Postat av: I didn't know that =O

hahahaha aaaaah så sööt du är love, hahaha nuu känner jag dig äännu bättre ;) wow...jag visste inte om du hade trosor eller inte..blev liite ja....beslutsångest...känner dig inte så pass bra för att veta det =P



jag längtar verkligen till vårt lilla smultronställe...det är verkligen vårt smultronställe, ett ställe där man inte är varje dag, och när man väl är där så är det verkligen kärlek som strömmar igenom en där, kärlek för stället, minnen, varandra, havet, grekland...aah allt =D



haha fan va jag låter mesig...hahaha fyfan....ne men skitsamma...jag blir allti mesig när jag träffar dig =P men ändå en M.A.N.!! capish ?!



ha det så kul hos my nu gumman, hälsa henne grattis...(yeah right)...jag ska fixa klart med kablarna på hemmabio systemet...alltså fästa dom så att dom inte ligger huller om buller, ska fästa dom längs listen på väggarna, sen ska jag städa huset för att mossan är i malmö och handlar lite, sen hmm...hehe dumt nog men sen kaanske jag ska diska =P hihi...ser du, har tillochmed blivit en mycket bra hemma(fru)...kyss min MAKE =D



Quechua canda munani <3

2009-03-21 @ 13:00:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0