Meee!

Jag har suttit och tänkt en massa.. och kommit fram till något. bara det ;) nej men det hjälper otroligt mkt att skriva... jag bara låter fingrarna skriva vad hjärnan tänker och när jag sen läser det så brukar allt klarna för mig. I can see clearly now. känns som att jag brytt mig för jävla mkt om andra den sista tiden. glömt bort att man faktiskt klarar sig själv. jag har suttit och tänkt på alla de saker jag gjorde ensam innan, utan att bry mig. och nej, nu tänker jag få in lite egentid igen. och inte glömma bort att jag faktiskt har mig själv så varför ska jag vara så rädd att förlora andra el bli sviken, det är ju bara jag själv som kan låta mig bli sviken och det är fakitiskt ingen större förlust om man förlorar någon för om man gör det, hur mkt brydde sig personen då från början? Nej. så jag tror alla ska tänka på att faktiskt inte glömmma sig själv i livet. dt finns massa saker man kan göra själv, promenera, sola, dansa, gå med i någon kurs, ha spa, manikyr, färga håret, gå och shoppa (ingen som tjatar att man ska gå vidare hehe), allt som du gillar!. Det är inte dumt att vara med sig själv, det är faktiskt bra!

Nu ska jag ta den tanken och spika fast :) Och det är också bra att ha vänner, och kul förstås. Så tro inte jag ska bli helt ensam och flytta ut i skogen med mina marsvin :p Det var jättetrevligt med Madu idag. Hon berättade massa smaskiga detaljer om helgen hehe. Och bjöd på kanelgifflar. Så förbannade gott. Jag åt nog minst tio hahahaha. Dansen var suuperkul idag igen. Åh, man känner sig så fri. Vi gjorde hemska saker! Som att dansa i en ring när alla stod runt o klappade. Jag skyndade mig in och ut :p Men som vi kom fram till, man skaaa ju göra saker utanför sin trygghetszon, så idag har jag också lärt mig massa. Se på fan :D Får väl göra nåt obehagligt imorgon med. El på fredag. Kanske varannan dag räcker ;)


Kommentarer
Postat av: Sofi

hiih okej, vad kul :) ja... det kluriga är ju att få folk att hitta till ens annons.. där ligger ju 10.000-tals ute =S

2009-03-04 @ 23:53:44
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: jessie

haha det stämmer, jag älskar att shoppa med mamma eller min bästa kompis, men jag tycker att det är precis lika skönt att shoppa själv, då kan man ta hur lång tid man vill på sig. gå och sola är oxå saker som jag gärna gör ensam, plugga likaså.

jag är en sån menniska som lätt skulle kunna gå ut och festa ensam för jag vet om att jag kan prata med folk och ha roligt iaf, självklart så är det superduper roligt att förfesta med en vän och sedan göra stan tillsammans, men som sagt så skulle jag lika gärna kunna göra det själv.

kram

2009-03-05 @ 00:01:15
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0