Underbar dag 2

Ännu en underbar dag med min älskling. Kanske lite sorgligare idag, när vi visste att vi skulle vara ifrån varann i tre veckor nu... Idag blev det våfflor, eftersom vi inte kunde äta det igår på våffeldagen. Mums vad gott :D Rökigt som fan blev det i köket och mitt hår luktade bara våfflor efteråt, kul. Dessutom städade han köket efteråt. Tror han ville vara extra snäll idag för att han skulle åka? hihi. Han vet i alla fall hur man imponerar på mig :)

Singstar sen, åh så roligt vi hade :D Så roligt som bara vi kan ha <3

Inte kul när han åkte... men sånt är livet. Kommer ju sakna honom helt otroligt mycket.

Nu ska jag titta lite mer på halv åtta hos mig. Vi hörs av sen!

Kommentarer
Postat av: HEEEJ BIBI !!!!!!

hahaa heeeej bibii !!! hur 'r det med dig ?? haha jag har saknat dig otroligt mycket, jag vet jag vet det har g[tt ett antal dagar sen vi snacka men what a fuck !! hehe hur m[r min 'lskling !



fan jag hatar att jag inte kan skriva de 3 sista bokst'verna i alfabetet !!! finns inget i dessa fucking tangenterna !!! helvete, aja jag antar att du f;rst[r vad som 'r vad >D haha



jag 'lskar dig s[ j'vla mycket gumman, och det va underbara dagar med dig min fru, UUUNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



singstar va verkligen skoj!! det ska vi sjunga d[ jag kommer ocks[!! hehe



kyss gumman <3

2009-03-30 @ 14:20:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0