Underbar dag 1

Så var den första av de två underbara dagarna över. Det har verkligen varit över förväntan! Myste en massa, köpte jättegod frukost, pratade, busade haha. Vi hade lite krig med yoggi. Jag kletade på hans tröja, visste inte att han hade tänkt ha den hela dagen! Det var liiite kul ;) Sen satte Shelly sin tass på min läpp och han tyckte det var så äckligt att jag inte kunde låta bli att försöka pussa honom :D

Vid två åkte vi inte till K-stad och tittade i affärer. Vi köpte singstar :D Han betalade mikrofonerna och jag spelet. Perfect :) 90's låtar blev det - skitkul, vi ska spela imorgon!! Fikade på Fenix också, ville ju visa honom mitt&Madus café ^^. Darins känns mer som mitt&Dess café och Fenix som mitt&Madus. Men ibland byter man för att inte bli sedd som stammis :O

Kardemummaté (asgott!) och cappucino! Fenix har VÄRLDENS godaste!
 

Dilshad: "Du behöööver inte tugga, för det syns inte på fotot!" - Min reaktion - Okej, såhär då?

  
Kärlek ♥


I alla fall. Dans klockan sex och älskling kollade på :D Vi var bara 4 stycken idag :O De tre musketörerna, alltså jag, Dess och Madu och en annan tjej, samt läraren. Undra vart alla andra var?? Men tack för ni inte kom! Det var fan superroligt :D Vi gjorde ju bara de sakerna som vi ville och behövde öva på. Vi fick även dansa med sjal - skitroligt är det. Jag älskar att dansa med sjal, känner mig som en egyptisk drottning ungefär. Är glad att han fick se mig dansa eftersom det verkligen är det som får mig att känna mig fri, avslappnad, lycklig och levande på en och samma gång. Vill inte sluta =(

Och eftersom att Dilshad också får mig att känna mig fri, avslappnad, lycklig och levande så måste de två passionerna få träffas ju :)

Imorgon är det sista dagen innan hans semester... Jag hoppas det går bra.. Jag måste vara stark, får inte, får inte, får inte gråååta!! Okej, det är lite över förväntan med tanke på att jag gråter för allt. Bokstavligen. Men jag hoppas iaf att jag inte gråter så det vekligen gör ont :$



Ni är underbara mina läsare och vänner :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag håller definitivt med dig. Det ser ut som luffarbyxor fan :P

2009-03-25 @ 23:27:48
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack för dina fina ord, de värmde :) ja klart att det finns folk av olika slag oavsett kultur och religioner, och det skriver jag ju även i inlägget. men det är tyvärr så att man hör mer om invandrares misstag än svenskars, för sverige är ganska naivt när det kommer till mångfaldsfrågor.

2009-03-25 @ 23:30:15
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Sofi

Det är det =) passar att bjuda på.. jag funderar att ha två olika vegetariska lasagner när jag fyller år :)

2009-03-25 @ 23:40:13
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: desperat kärlek <3

HAHAHA du är så jävla sööt !!!



hahahaha aah en till dag idag...är redan vaken och jag ska köra om ja...en halvtimme så =) ja längtar till att få träffa dig men jag hoppas på att dagen kommer att vara världens segaste så den ej tar slut så snabbt !



kommer att bli ett par tuffa 3veckor utan att ha någon puls =( men men vi får tänka glatt istället...ska inte försöka sinka dig i skiten..<3 du ska vara och förbli glad så glad som möjligt <3 <3



älskar dig gumman, ses snart om ja...en och en halvtimme =P kyss....mig i gumpen <3



Jojagog älolsoskokaror dodigog <3

2009-03-26 @ 05:46:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0