Tuesday!

Hej!
Ja gud, tisdagen e ju nästan slut. Fast jag pratar med er, inte med gud... Kasst av mig att inte skriva innan, I know! Underbar tisdag, solen har skinit och trots blåst har det varit en superbra dag :) Promenerade till skolan med Carro.

Fick några foton från Ivana, så jag ska visa er lite till från lördags ^^


Faan vad snygg rygg jag har! *mmmuah*





Hehe. Får man beundra sin egen rygg? Jaa gott folk det får man :D

Imorgon är det redovisning, jag ska berätta om de nya förslagen angående boenderegler för asylsökande. Intressant. En låååång dag blir det. Usha! Får ut tentan.... Usha! Ska dansa med Madusha! hahaha, nej nu var jag torr. Men iaf, jag ska dansa efter skolan :p Så vi hörs väl sent imorgonkväll.

Try to survive without me ;) Nighty söta bloggisar!

Kommentarer
Postat av: min ryggradsfulle älskling =P

oj oj oj, du har fan ta mig ett par fina bilder på dig snygging ;) och jo..jag beundrar verkligen din rygg så de klart du också får göra det !



det verkade vara rätt trevligt hos henne, ser verkligen fram emot när du också får en lägenhet som du själv kan pimpa upp ;P hehe kyss hjärtat...ska bli kul o se er dansa förresten =D



nästa onsdag då alltså...



Aloha I'a Au Oe <3

2009-03-17 @ 23:10:27
Postat av: Linn

Jobbet gick bra;) Jag fick det!! Ska jobba lite på tisdag igen för att lära mig bokningssystemet. hihi

2009-03-18 @ 20:24:14
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sara

det är snyggt att visa ryggen! ginas svarta fodral kan man använda hela tiden, måste få tag i fler :)

2009-03-18 @ 21:28:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0