Tråkigt.

En bra sak är ju att jag fram tills nu, klockan två ungefär, har kunnat hålla tankarna upptagna så de inte tänkte på Dilshad. Har låtit flickorna vara på altanen, tvättat och dammsugit bilen, städat kylskåpet, skurat micron, putsat mina skor med svart skokräm, tvättat två maskiner tvätt, sjungit singstar och dansat runt hehe. Hade rätt kul med mig själv där faktiskt. Det är 90´s låtar. Jag blev faktiskt "rising star" några gånger, så jag kan väl. Fast falskt låter det emellanåt.

Nu kan jag inte hålla tankarna borta längre, för dels är jag trött så jag inte orkar göra massa saker längre och dels så fick jag sms att han har satt sig på planet mot Irak. Det känns bara så himla tråkigt för vi har så jäädra kul ihop. Asså vi skrattar så sjukt mycket ihop, han får mig verkligen att skratta! och vi hittar alltid på roliga saker och han säger eller gör så gulliga och roliga saker hela tiden och det kommer jag sakna så sjukt mycket!! Vill inte vara utan det i tre veckor. Han är verkligen solen i mitt liv.

Fast solen skiner här idag så jag tror han lämnade kvar en bit av sig själv :) och det är jag glad för.

Nu ska jag dricka kaffe. Piggar upp mig med Seals fina låt från 90-talet :) Varsågoda.



Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på något nytt?

tyck till om min sång på bloggen! :)

sjunger i metalband och söker nog till Idol.

2009-03-27 @ 17:44:23
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: jag minns n'r vi sj;ng den l[ten =(

aaaah du g'r mig ledsen =( jag vill vara i din n'rhet nu, skratta, skoja, le, 'lska, sjungaaa..!!!allllllt!!!!!!!!! men jag 'r h'r ist'llet och l'ngtar til att f[ r;ra vid dig...r;ra din kropp och ditt vackra ansikte, jag vill bara r;ra vid dina l'ppar mot mina...



aah jag saknar dig sjukt mycket....kyss min dr;m...

2009-03-30 @ 14:39:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0