Sun is shining

Ny dag, nya tag.
Solen skiner och allt känns harmoniskt. Faktiskt.
Känner mig väldigt avslappnad och positiv. Känns bra.
Det är så underbart att våren är på väg! Madu hade värsta vårkläderna sist vi sågs i stan, längtar till jag också har det! (hon är lite varm av sig!)
hehe. Älskling ringde innan och pratade medan jag åt frukost.
Han gjorde mig glad!
Hans kollega kom och ropade på honom (han jobbar som murare för er som inte vet) och då ropade han:
"Jag pratar med min älskling".
Åhh han gav mig värsta smilet! Att han ens sa det till hans kollega.
De är ju värsta grabbiga av sig.


De små sakerna :)
Om en timme ska jag till doktorn med min lilla deffekt.
Hoppas den går att ta bort. Den är inte fin!

Aja.. Fick ju ut tentan igår, ska titta sen vilken fråga jag ska välja,
fanns nämligen olika som man fick välja.
Ja, känner mig taggad! Men känns inte som att jag får VG...
På Maria (lärarens) senaste tenta fick jag 10/10 på hemtentan och 9/10 på salstentan.
Lika bra denna gången?? JAG DRÖMMER OM DET!

Älskar er, ha en underbar dag. Linn, grattis till jobbet, skitbra gjort! U rock :)

Kommentarer
Postat av: Jag pratar med min älskliing <3

haha amen älskling, varför skulle jag inte säga så till dom =P hihi du är ju min älskling, lika bra att erkänna det och inte "ööh...det är bara min brud...aaah störig...hon ringde mig..." hehe nej nej...jag säger om det är =) jag har ändå kvar min mandom =P



aja men vi fick reda på vad det va för något med den defekten du har... och bra att det gick att ta bort, annars hade jag nog som jag sa innan till dig...dumpat dig, liksom vem vill ha en brud med ett sånt märke på kinden? du måste förstå mig också love <3



du förresten, din videoblogg är privat...funkar inte...så jag tror inte många har sätt den, kyss vackersson <3



No-rul sarang hae <3

2009-03-19 @ 18:22:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0