Söndagsmiddag!

Den åts hos mormor&morfar. Jag hade min specialarmeny med grillad aubergine och falafel, sallad, tzatziki. Det var inte så gott haha. Nej, tror man ska ha aubergine kanske til quornfilé typ. Det blev en liten vinsup med choklad efter maten, nice. Smakade som stark glögg. Vet inte vad det var för vin direkt, men man fick det som en liten snaps.

Blev lite småprat med släkt och titt i fotoalbum som morfar fixat. Jättefina bilder från i somras när vi i familjen, mormor&morfar och Dilshad åt på Bistro (restaurangen jag jobbade på). Åh han blev superfiiin på fotona!! Sen blev det bilder från Thailand, där var inte jag med, men mina kusiner och mormor&morfar. En guidad tur bland fotona av Jennie :p

Semla och kaffe sedan och lite mer snack om konserter och körkort hehe. En jättesöt sak :D Morfar sa att han varit på bio med sin kompis medan de skulle vänta på mormor och några andra damer.. Vet ni vilken film? Bröllopsduellen! Haha, åh så gulligt. Jag och Jennie skrattade som fan!


Morfar, kusinen Jenny och Henrik my beloved brother :p Och nej, detta var inte ikväll.. vi har inte skjorta och slips och hyr lokal när vi ska ha söndagsmiddag :p

Nu ska jag sova, har väldigt ont i nacken och därmed huvudet, men oroa er ej.. jag satt lite snett när jag tittade på fotona!


Kunde inte låta bli :P

Kommentarer
Postat av: min konstnär <3

HAHAHAHAHAHA satt du lite snett =D hahahahaha sött riitat hjärtat =D hahaha jag flabba fan på riktigt så jag nästan väcker hela huset =D



hehe synd att du inte kan visa mig bilderna direkt men men jag hoppas du hade fett kul älskling <3



hoppas du hälsade dina morföräldrar....hehe men det vet vi nog båda hur det gick....eller =P mes!



skönt att ni hade kul iallafalll love...ta hand om dig älskling <3 KYSS

2009-03-02 @ 05:59:00
Postat av: jessie

hur det gick får jag som sagt inte avslöja tyvärr,

Roligt hade vi, hel sjuk trip med helsjuka menniskor, (jag börjar funderar på om jag bara känner folk som är lika galna som mig) hahaha



Ni verkar ju inte heller haft vidare tråkigt,

mysigt med släkt träff och jag måste ju säga att jag gillade ditt konstverk hahaha

klockrent,

kram på dig

2009-03-02 @ 11:49:11
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0