Shoppaholic

Igårkväll kollade jag på En shpppaholics bekännelser. Den var riktigt kass tyckte jag... Iofs så var den filmad från bio hehe och man såg massa ansikte gå förbi, det fanns ingen text och ljudet kom sjukt mkt efter ibland. Typ 5 sek efter hehe.

En sak jag tänkte på. Fan vad amerikaner rör sig mkt :S Eller om det nu var filmat i USA vet jag inte... men ändå. I Sverige är det typ dödsstraff att gå ut under visningen! eller toa, neee! ;)

Men filmen hade kanske varit bättre om man sett den på en DVD med svensk text. Fan vad de pratar otydligt, hörde inte och sen var det massa ljud samtidigt som de snackade, typ i filmen. Nej, dt är inte bara jag som e kass på engelska =(
Mmm :) Ikväll är det Gossip girl :D *älska*. Nu ska jag plugga tills i eftermiddag. har bara imorgon på mig också. ish ish. På tisdag blir det fira Maduuu som fyller år ♥ Min gumma!

Nu ska jag gå. Ha en bra söndag mina shoppaholics!

Kommentarer
Postat av: jessie

nä va tråkigt att du inte gillade den, jag MÅSTE bara se den, den verkar ju sjukt kul,



jag fixade fotoboken på fujidirekt.se kostade ca 250 med porto och allt.



kram

2009-03-22 @ 12:04:39
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0