Shelly 4 år!

Sara - nej mamma kunde inte lösa rebusen hahaa. Om hon hade kunnat det så hade hon nog varit världens smartaste.. typ. Haha och tack för era söta kommentarer om min videoblogg :p Fast jag blev lite fjompig!

Idag fyller Shelly 4 har jag glömt att säga!



Jag älskar dig fast du gav mig en sjukdom :p
Min deffekt är ännu mer röd nu och det svider och kliar när jag sätter på salvan.. men det går väl om får jag hoppas. Inte så jättekul att gå ut och träffa love imorgonkväll om den är lika röd. Den syns ju.. iofs har den alltid synts, men väldigt röd är den nu.

Undra vad jag kommer skriva om när den är borta? haha

Aja, nu blir det bädden. Klockan är ställd på 08.00 och imorgon blir det flitigt plugg som gäller! Capishe!

Förresten så hittade jag delar av den bok jag söker på Google books (me love). De lägger ut en del böcker online där, fast som sagt bara delar av dem. Så nice!

Hörs imorgon, sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: jessie

haha jag hade bara tyckt det va roligt om jag blev stoppad, då hade man ju haft värsta läget att dra till med något halvbra skämt,



Ja jag får väll ta mod till mig att ladda upp ett videoinlägg snart.. hihi



jag orkar inte skicka tillbaka skorna iaf, sån är jag...



Kram på dig

2009-03-20 @ 00:31:37
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Hipp Hipp...Hurra..Hurra...Huraaa...(hurraaaa)

du hälsade väl grattis ifrån mig hoppas jag ? jag menar det hade varit väldigt taskigt om du inte hade !



du...sorry för att jag dega =D hehe jag va väldigt trött så att jag mindes nästan inte ens att du ringt ..haha



ne men jag ska snacka sen när jag jobbar för att vara nice =) så som igår när jag rinde at work...kyss min godzilla <3



Je t'aime <3

2009-03-20 @ 05:47:40
Postat av: Sara

Grattis till söta shellyshell!

2009-03-21 @ 00:15:42
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: Madu

Stort grattis i efterskott:)

2009-03-23 @ 00:41:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0