Omformatering.

Blir nog omformatering av datorn idag.. så vi får se hur den funkar sen.. är lite nervös för min datorälskling.. hope everything works out!! annars får jag väl blogga från familjens data istället.

Skulle vara kul om ni ville kommentera det jag skrev om slitz i förra inlägget, för jag vill gärna veta om det finns fler som håller med. Jag vet att Linn håller med hehe men fler vet jag inte. Eller håller du fortfarande med? Du har kanske ändrat ditt synsätt?? Verkar finnas många många tjejer som tycker det är helt okej att deras pojkvän spanar in andra så jag vill gärna höra vad mina läsare tycker.. Ni är trots allt en 30-40 stycken så ni borde ha något att säga? Ni kan ju vara anonyma om ni vill. Hur hade ni kännt om er kille läst den tidningen el någon annan tidning med silikonbrudar? Okej eller inte okej?

Jag tycker det är ett väldigt intressant ämne för jag undrar om jag är den enda som tror på traditionell kärlek där man älskar varandra och inte tittar i smyg eller fantiserar om andra. Jag skulle aldrig surfat runt o tittat på killar eller köpt tidningar med halvnakna killar, fan va taskig jag hade känt mig. Är den sanna kärleken utdöd??

Vi hörs ikväll, min prins kommer snart och jag ska titta lite på läxan innan!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Nej jag håller fortfarande med dig!! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag fått reda på att Samer hade läst Slitz eller kollat in brudar så :S För mig är det så jäkla respektlöst och om ens kille gör så är han fan inte värd en. Man förtjänar bättre i såfall! Jag hade iaf aldrig tillåtit det och blir förvånad när det finns tjejer där ute som tillåter det.

2009-03-08 @ 12:41:10
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0