Män som hatar kvinnor

Ikväll var vi på bio. Vilka vi? Jo, jag och min mor&far. Det var kul, filmen var skitbra! Män som hatar kvinnor. Riktigt bra, riktigt bra manus, riktigt bra skådespelare, miljö, allt! skitans bra.

Jag har haft skiitont i mitt skenben hela dagen, dunkat och jag kunde inte plugga.. men sen masserade mamma mej med voltaren och det har gått om.. Hoppas det inte kommer tillbaka i natt! Benmonstret! Jag ska faktiskt vara så tråkigt att jag ska säga godnatt redan nu för jag ska upp tidigt imorgon. Gjorde misstaget att säga till mamma att vi kunde åka tidigt till stan... det lät okej då!!.. :p

Men men tack för era söta kommentarer, spec din Sara :) thank you. ja, du har helt rätt. När våren kommer så blir man mkt gladare. Men jag e rätt glad nu för de från CIA hahaha, nej det hette ju... AIC. Lite skillnad :p Ja, men de hade svarat på mitt mail iaf. Och hon skrev att många har imer-utbildning och att samtalsmetodik var en bra kurs. Jag har hittat den, plus projektledning och en till om validering som jag verkligen vill läsa.. men kommer inte kunna läsa alla  =/ För det är för mkt poäng, och för mkt tid samtidigt. Men men jag får ju söka in till alla, plus några andra och sen se var jag kommer in. Vilken mardröm om man ej skulle kommit in någonstans :O Nej, ush!! Men iaf, plus att hon sa att jag får höra av mig när praktiken närmar sig. Undra vad hon menar.. undra när det är lagom att höra av sig då??
Om ni inte förstår detta så läser jag ju på imer, men i höst har vi valbara kurser och då får vi söka in på kurser och läsa dem, vilka vi vill, sen nästa vår så har vi praktik för att sedan återgå till mitt program en sista termin =) Capish :)

Nu ska jag sova :P Plums i bädd hehe. Älsk är ute och dricker öl så jag får väl säga godnatt till honom med innan jag somnar.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0