Lust och fägring stor

Heej sötisar!
Ikväll har jag varit och gjort Lund osäkert. Eller ja.. så osäkert blev det kanske inte haha. Först när jag kom var jag helt speedad haha, Dilshad frågade vad det var i den salvan som jag tar på kinden haha. Och jag skrattade som fan för han bromsade in vid ett övergångsställe fast det var grönt för oss, så sa han :

Ja men han står ju för fan där med sina stora fötter.  Hans tår sticker ju ut.

Eller ja. Jag kommer fan inte ihåg men jag skrattade som fan. Vi tog en kaffe på Graffiti. Jag tog en kaffe med smak av hasselnöt *jummi* och han tog en té med smak av Lust och fägring. Haha fjompigt! Känns somrigt!

Vi skulle spela biljard, men allt var bokat så det blev en rolig promenad där vi pratade om hundar och allt möjligt. Sen blev det en pizza, men fy.. ångrade nästan att jag tjatade mig till den :p Blev illamående sen och sen satte vi oss i bilen och väntade på bussen, men det var inte så skönt för det var kallt som satan! Aja, kul att vara med älsk iaf och prata en massa. Han är den roligaste att prata med :D

På bussen hem hoppade där på ett stort gäng ungdomar i min brors ålder i Hörby (så jag var nästan hemma ändå) och invaderade den bakre delen av bussen. De var trevliga. De sjöng och tjoade och två st försökte gissa mitt namn haha. Lite kul. En tjej gissade rätt. Men men. Sen skulle jag också gissa tyckte dem, vad en kille gick för program på gymnasiet. Jag gissade på allt utom det han gick. Aja, men det är faktiskt trevligt med pratsamma personer, de var ju inte fulla heller, bara lite snurriga :D

Jag tänker att jag kanske egentligen tänkt lite konstigt, för ofta har jag varit orolig att någon full brud ska komma och snacka med min kille. Men säg att han står och väntar på tåget och det står några stycken där och någon av de börjar snacka, det är ju inte hela världen! Vissa vill ju bara prata, människor emellan! Allting handlar inte om raggande bara för att det är motsatta könet. Det är egentligen sjukt att tänka så. Tycker jag i denna stund. Men sen är det som sagt skillnad. Om en tjej kommer fram på krogen så tycker jag inte det är okej att de snackar, för då är ju syftet uppenbart. Men om det bara händer sig för att de väntar på samma sak eller sitter på bussen el tåget så kan det ju vara trevligt med en pratstund. Om det bara handlar om två (eller fler) människor som kommunicerar. Typ "fyfan tågen är alltid sena blabla" eller om vart man ska eller om vädret, you know. Men sen är det nog mer okej om det är flera st där. Kanske inte hade varit så kul om de satt själva. Då hade jag nog fått spel haha. Men om den här killen hade kommit fram helt ensam nu ikväll och satt sig vid mig, då hade jag fått panik! Aja, det var bara en tanke. För jag tänkte nu på alla killar jag någonsin pratat med, sådär spontant. Hur många av dem har jag varit intresserad av? Eller ens tänkt att de är snygga? Kanske.... 5 %? Mindre till och med. Jag tycker oftast bara det är trevligt med folk som snackar, likaså med en äldre person som vill snacka lite.. Tjejer brukar dock inte vara så pratsamma! men rätt många äldre brukar börja prata med mig hehe. Jag tycker det är trevligt!

mm.. kanske kan lära mig något av detta.. att det faktiskt är ganska kul att prata med människor. jaaa jag visste ju det innan, men nu menar jag okända människor som börjar gissa vad man heter :p

Idag lyckades jag för första gången få till en riktigt söt fläta ^^



Nighty nighty!
Imorgon ska vi till Blekinge för att hälsa på min kusin som fyller 11 år och hennes far som fyller 50! Ska vara iväg hela dagen, så vi hörs av imorgonkväll. Ha en superlördag!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0