Lets go :D

Hey ho, lets go :p Där var vi ikväll! Men sakta i backarna, först åt vi sushi! Dilshad har alltid velat testa så jag hade ordnat en liten surprise. Jag gillade det inte.. han tyckte det var okej. Förstår inte alls vad som är gott med det? Hmm.. 
 
Aja, sen gick vi en runda. Först en runda vid konserthuset och sedan en runda i stan. Mys bara det!

Nu kommer vi till lets go :D

För er som inte är skåningar eller tappade bakom en vagn är lets go ett hus där det finns lite allt-i-allo roliga saker. Typ bowling, minigolf, biljard med mera. Det var inte alls så stort som vi hade tänkt oss! Inte ens så stort som Big bowl. Jag hade ju då bokat discogolf.. Blev väl inte så bra haha. Spela inte det! Verkligen fattigt. Där har de värsta feta äventyrsgolfen, klart man tror att discogolf ska vara riktigt fett då, typ med banor med blinkande lampor. Haha det var i ett rum med minigolf och några discolampor :D Men men vi hade ganska kul där, jag vann med 4 bollar ;)


Efteråt blev det bättre. Då spelade vi airhockey och vår nyfunna hobby, basket :D Ni vet sådan tävling där man ska få i så många bollar som möjligt på en viss tid. Fan vad kul :D Första omgången vann han bara med en boll, du blev lite förvånad, visst älskling? Sen gick det sämre haha, men kul var det!
My outfit for the evening!

Men det roliga är inte slut! De hade även melodifestivalen på storbild med mysiga fåtöljer så där satte vi oss med varsin dricka. Jag tog en orgasm. Åhhh min älskade orgasm, äntligen fick jag dej igen :p Och jag har kommit på hur man kan beställa en orgasm utan att säga "en orgasm tack!". Nämligen "Kan du blanda en orgasm?". Det var så jag beställde idag haha. Men det var en brud så jag tänkte inte direkt på det.. men sen efter jag sagt det tänkte jag att det var bra :p Melodifestivalen var ju bra :D Vi hejjade på operatechnon och Agnes. Jag har snackat skit om henne förrut, men ikväll var hon ascool och döööösnygg! Snygga människa ^^

Jag gav honom ett silverhalsband, men han ska byta det för det var lite kort. Så kanske om det finns någon storlek större. Jag hoppas du gillade det iaf älsk :)



Nu ska jag sova, men en underbar kväll har det varit och det kändes som att jag verkligen lyckades ge honom en rolig födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint du hade planerat :)Du är verkligen en bra flickvän Sofie :)

2009-03-01 @ 19:19:07
URL: http://lifeofsassi.blofg.se
Postat av: HEY HO....LET GO !!

SUSHIII det va fan gott love, jag fatta inte att du inte gilla det ? hehe kanske för att det tog dig hundra år för att plocka upp bitarna =D hahahahahaha det såg såååå kuuuul uuuut =D hahahahha ja jaag tyckte iallafall synd om dig hjärtat <3 men gott va det iallfall !!



jag vill bara säga TACK så mycket älskling för allt du gjorde för mig =) tack tack allt va en underbar dag och fylld med överaskningar och kul upplevelser =D haha jag blev verkligen glad över allt älskling!! nu ska jag till jobb ju...kommer köra där i närheten =P aaah kommer bli pååååmind !! god'damet ! men det va fan riktigt dyrt där borta ju, jag menar det va inte det billigaste för väldigt enkla grejjer =O du såg vad skytte grejjen kostade =O helvete !! det roligaste va nog air hockey och basketen =) hehe men sen är det nog som du säger...allt är nog kul om man är lite halv halllååå i huvet =)



det va verkligen synd att halsbandet inte passade direkt =( men vi skaa byta det för love jag gillade det skiiiitmycket =D det va verkligen fin fiint ! så hoppas nu dom har det längre =D !!!



jag tyckte den la voix eller fan den hette va rätt ockej =) men agnes...gillar nog inte rosa människor =D men hon va helt okej hon med...



kyss älskling och tack för allting <3 <3 <3 <3 <3



älskar dig hjärtat <3

2009-03-02 @ 05:52:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0