Kvinnodagen!

Oh, det är ju kvinnodagen idag :D Fick ett mail från Libresse att vi ska fira oss själva :D

Dagen till ära tänker jag berätta varför jag älskar att vara kvinna:

Våra kläder och accessoarer är så roliga och vi kan ha vilka färger som helst!
Vi kan sminka oss, måla naglarna - superkul!
Locka håret, sätta upp det, fläta det, färga det - underbart!
Bikini och ballerinaskor - underbart!
Vi kan tända massa ljus och ha massa kuddar i våra rum utan att någon tycker det är konstigt.
Vi får faktiskt sova med nallar och det är bara gulligt :D
Vi får visa alla känslor utan att skämmas; rädsla, sorg, besvikelse..
Att bli behandlad som en kvinna är underbart, då menar jag hela gentlemanköret att de värmer oss när vi fryser, håller om oss när vi är ledsna, torkar våra tårar, hjälper oss bära väskan för de tror att vi inte orkar själva fast vi gör det men bara tycker det är skönt att slippa bära den :p Om vi skadar oss så tycker de synd om oss och de skyddar oss från allt ont..., Vi behöver inte gå själva på kvällen för det ska vi ju inte göra.

Det är lyx att vara kvinna :D


Kommentarer
Postat av: sara

jo det sket sig, kanske en annan dag :( Jag tycker riktigt mycket om honom så jag blev sjukt besviken. Men det kanske var ödet :)

2009-03-08 @ 17:24:47
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: kvinno älskare <3

ha den äran på kvinno dagen =)

2009-03-09 @ 05:53:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0