Kluring!

Denna rebus skickade jag till mor innan idag:


Vet ni vad den betyder? Joooo....

En ängel kom och gav oss en äppelpaj.. Vi blev glada och förvånade. Mamma, kan du köpa vaniljvisp när du kör hem?

Hehe, me like funny stuff :p Men bara roliga saker som är gjorda av mig själv mohahaha. Jag äter inte vaniljsås, för där är gelatin i, men vaniljvisp är ju gott :D Ska äta det till halv åtta hos mig. Innan dess ska jag plugga lite till.

Älskling sa också att min videoblogg inte fungerar, för den är privat. Tack för att ni andra sa det :p hehe nej nu ska jag inte vara såån, men nu är den synlig iaf, så nu kan ni titta, eller bara älskling kanske för han var den enda som var intresserad.
Bye bye sålänge!

Vem ängeln är? Min mormor såklart ♥


Kommentarer
Postat av: Linnsan

Haha, fan va ball rebus:P kunde tyvärr inte lista ut den haha. Kasst jag vet.. Nej, allt ekologiskt blir det inte. KLäder och sånt är väl lite extremt.. Köper basvarorna ekologiskt, typ ägg (för hönornas skull), en del mejeriprodukter och mycket av frukt och grönsaker:P Men ALLT är lite väl extremt!! hahhaha!!

2009-03-19 @ 21:52:44
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sara

Kunde din mamma lista ut dendär rebusen? hehe för jag kunde då inte det, jag fattade den delen med tårtan iaf haha, men det är roligt att du underhåller oss läsare med lite hjärngympa :)

2009-03-19 @ 22:45:59
URL: http://lifeofsassi.booggse


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0